Avatar billede badasshansen Nybegynder
24. marts 2005 - 22:09 Der er 6 kommentarer

Ftp Problem

Kan ikke connecte til FTP via LAN. Skriver enten vært ikke fundet eller connection problem ???

Nogen Ideer ????
Har service pack 1+ 2 plus Norton internet security
Avatar billede screem_brille Novice
24. marts 2005 - 22:12 #1
connecte til hvad ? en FTP server på dit LAN eller ?
Avatar billede badasshansen Nybegynder
24. marts 2005 - 22:46 #2
ja en anden der har oprettet en ftp. Prøver med Total Commander
Avatar billede ebe Praktikant
25. marts 2005 - 10:51 #3
kan du telnette den på port 21?
Avatar billede jakand Nybegynder
25. marts 2005 - 10:53 #4
prøv at tjekke om der en firewall som blokerer, enten på serveren eller klienten. husk at den per default er slået til i XP efter SP2.
Avatar billede badasshansen Nybegynder
25. marts 2005 - 12:09 #5
det er ikke nødvendigt at skrive port 21 på via lan. Og service pack 2 firewall er taget af.. Norton er disabled begge steder...
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2005 - 12:12 #6
jo det er nødvendigt at skrive 21 efter telnet, da telnet normalt er port 23 *S*