Avatar billede nanu Nybegynder
24. marts 2005 - 11:24 Der er 7 kommentarer

gratis eller billige mp3 filer?

Hvor downloader jeg gratis eller billige mp3 filer? Jeg er nybegynder på feltet og er åben for gode råd. Skal jeg f.eks. bruge noget specielt software?
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. marts 2005 - 11:26 #1
du kan inde på www.mymusic.dk downloade musik fra nye bands som stille kommer frem af.

Du kan også købe billigt musik på www.fotex.dk/musik/

hvis du tænker på at hente ulovlige numre ned får du ikke hjælp her på eksperten
Avatar billede optical Nybegynder
24. marts 2005 - 11:40 #2
du kan også downloade, noget nyt musik fra mp3.elizov.com, det er tilmed lovligt :o)
Avatar billede nanu Nybegynder
24. marts 2005 - 12:03 #3
nej jeg er ikke ude på ulovligheder - tak for hjelpen
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. marts 2005 - 12:13 #4
et svar hvis du kunne bruge mine links
Avatar billede jannikf Nybegynder
24. marts 2005 - 12:38 #5
www.allofmp3.com tilmed ikke ulovligt. Koster ca. 5 kr for et helt album, og enkelte sange kan også købes for ca. 50 øre.
Avatar billede oggebogge Nybegynder
24. marts 2005 - 18:14 #6
Fuldstændig enig med jannikf allofmp3.com er sindsygt godt. Har brugt det i over 6 måneder, har aldrig haft problem. All musik ligger på servern så det går **** stærkt.
Avatar billede oggebogge Nybegynder
24. marts 2005 - 18:17 #7
Du skal lige laste ned allofmp3-explorer også den er fantastisk. http://stat.allofmp3.com/explorer.shtml