Avatar billede schwaner Nybegynder
18. marts 2005 - 10:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Baglæns afspilning af movieclip

Hej med jer.

Jeg har skrevet en funktion der skal afspille et movieclip bagfra. Mit problem er at den i stedet for at afspille movieclippet, blot hopper direkte til frame 20. Jeg vil altså have filmen til at afspille ligesom når, men den skal bare gøre det baglæns. Koden ser ud som følgende:

this.Anim.Anim_lunge.gotoAndStop(125);
function anim(){
    do{
        this.Anim.Anim_lunge.gotoAndStop(this.Anim.Anim_lunge._currentframe - 1);
    } while (this.Anim.Anim_lunge._currentframe > 20)
}
Avatar billede schwaner Nybegynder
18. marts 2005 - 11:22 #1
Nevermind - Fandt en løsning
Avatar billede _k Nybegynder
18. marts 2005 - 13:27 #2
(ellers er "this.onEnterFrame = prevFrame;" ikke at foragte ;o)