Avatar billede slobo Nybegynder
12. marts 2005 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesider, hvor man kan downloade film lovligt

Erd er nogen, der har erfaring med hjemmesider, hvor man -  mod en årlig fast betaling - kan downloade de sidste nye film? Kan man regne med, at det er originale film, kan man regne med, at der faktisk er adgang uden pay per view osv? Hvis I har positive erfaringer, så send gerne links. Tak.
Avatar billede moejensen Nybegynder
12. marts 2005 - 12:03 #1
der er ikke rigtig kommet så mange af den slags endnu. www.sputnik.dk er igang og begynder at udbyde nye film i løbet af et par måneder. Du kan kun streame fil fra deres side. Jeg tror næppe du finder et sted hvor du lovligt kan downloade film.
Avatar billede slobo Nybegynder
12. marts 2005 - 14:44 #2
Dej jeg tænker på er amerikanske og engelske hjemmesier, hvor man kan downloade mod at betale et fast månedelig eller årligt beløb. Kender nogen f.eks. www.BestMovieDownload.com eller EuropeMovieNetwork.com?
Avatar billede slobo Nybegynder
21. marts 2005 - 00:26 #3
intet svar