Avatar billede zenheart Nybegynder
10. marts 2005 - 19:25 Der er 1 kommentar

ctrl+c og ctrl+v funktionerne er blevet slået fra ved en fejl..

Har 2 profiler i windows (ikke så vigtigt), hvor jeg i den ene kan bruge ctrl+c/ctrl+v, mens jeg i den anden godt kan ctrl+c(øjensynligt), men jeg kan ikke paste det igen? hvad er jeg så kommet til at slå fra og hvor retter jeg det igen?
Avatar billede zenheart Nybegynder
10. marts 2005 - 20:59 #1
Ja, det viste sig at være en javascript som tømte clipboardet.
Jajajajaja..