Avatar billede hlt Juniormester
07. marts 2005 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

xsl og url

Hej,
Jeg er lige startet på at lære xml/xsl og er løbet ind i et problem.
Er der nogen der kan svare på hvordan man tilføjer en xml parameter til en url i xsl?
Jeg har en liste som bliver genereret ved hjælp af xsl. Til hvert element vil jeg gerne have tilføjet en knap der, når der trykkes på den, åbner den pågældene nodes childnoder. F.eks
<tr>
      <td><xsl:value-of select="day"/></td>
      <td><xsl:value-of select="d"/></td>
      <td><xsl:value-of select="a"/></td>
      <td><xsl:value-of select="n"/></td>
      <td><xsl:value-of select="ejdisp"/></td>
      <td><input type="button" name="Vis" value="Vis post" onclick="document.location.href='vis.asp?vis='<xsl:value-of select="day"/>'"/></td>
    </tr>
Når jeg indsætter xslkode som parameter får jeg en fejl.
Kan dette lade sig gøre?
Mvh
Henrik
Avatar billede atoft Nybegynder
07. marts 2005 - 14:40 #1
Selvfølgelig kan det lade sig gøre.

du kan fx gøre det på følgende måde

<input type="button" name="Vis" value="Vis post" onclick="document.location.href='vis.asp?vis='{day}'"/>
Avatar billede atoft Nybegynder
07. marts 2005 - 14:41 #2
ups der var lige en ' for meget

<input type="button" name="Vis" value="Vis post" onclick="document.location.href='vis.asp?vis={day}'"/>
Avatar billede hlt Juniormester
07. marts 2005 - 14:52 #3
For pokker. Hvor simpelt. Jeg takker for hjælpen.
Mvh
Henrik