Avatar billede sld Nybegynder
07. marts 2005 - 10:18 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Hvad siger man hvis man får besøg af antipiratgruppen?

Hej. Jeg vil gerne vide hvad man skal sige hvis man bliver ringet op af AntiPiratGruppen eller hvis de en dag står forand ens dør?
Avatar billede perj Nybegynder
07. marts 2005 - 10:20 #1
God dag, hvad kan jeg hjælpe jer med.
Avatar billede sld Nybegynder
07. marts 2005 - 10:21 #2
Hehe. Vil også gerne vide Hvad man gør hvis man for en regning?
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 10:23 #3
Betaler den ?-)

-- og siger ups, det var en dyr hobby ...
Avatar billede sld Nybegynder
07. marts 2005 - 10:25 #4
Ja okay ! :P
, Men er der ikke et eller andet godt mod argument. Skal bruge det til projekt i skolen. Hehe
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2005 - 10:33 #5
It wasn't me
Avatar billede the_ghost Nybegynder
07. marts 2005 - 10:35 #6
Her er lidt informationer om hvad du skal gøre, hvis du modtager et brev fra APG, eller hvis pantefogen står og banker på din dør http://www.piratgruppen.org/advokaten.php3
Avatar billede sld Nybegynder
07. marts 2005 - 10:35 #7
:D
Ja, det har jeg også skrevet. Man skal nok bare spille dum og nægte alt.
Avatar billede sld Nybegynder
07. marts 2005 - 10:39 #8
The_Ghost > Tak mann, det er genialt! ;) 1000tak! :D
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
07. marts 2005 - 10:48 #9
Og så har du fået en række informationer om det samme emne (http://www.eksperten.dk/spm/597598) - måske du så skulle lukke eller reagere på det andet spg :o)
Avatar billede monyt Nybegynder
07. marts 2005 - 11:17 #10
løb ind og pil din hd ud og ta en skruetrætte og ædelæg det lille stykke plastik på din hardisk så den er ubruglig :P
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2005 - 11:32 #11
nej har nu bare hørt man skal smadre hele hd'en med en hammer:)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
07. marts 2005 - 11:35 #12
Man kunne jo også lade være med at bruge ulovlige fildelingsprogrammer og udsætte sig for besøg fra APG! :o)
Avatar billede monyt Nybegynder
07. marts 2005 - 11:37 #13
ja men det er jo ikek så sjovt...  hehe... men ja det ville nok være en god ide hvis man har ulovligheder på sin pc..
Avatar billede tronic1 Nybegynder
07. marts 2005 - 12:21 #14
spørge hvem det er og så sige: "2 sek. Skal lige have noget tøj på" og så fínde hdd og smide den 10 sek ind i mikroen.... så skulle den gerne være væk...
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. marts 2005 - 14:08 #15
hehe nu kommer i med fine forslag til hvordan man skal ødelægge sin hdd :) hvorfor ik bare gemme den :o) altså forberede sig på det inden, og ha lavet en hemmelig lem i gulvet under gulvtæppet hvor man kan smide HDD'en ned, jeg har endnu ikke hørt om politi hunde der kan lugte sig frem til en "varm" HDD ;)
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2005 - 14:12 #16
hellere end død hd end at tage chancen:)

men man kunne jo være smart og have en ekstra hd.. så når de ringer på går man direkte ud til dem og udlevere sin "hd" hehe
Avatar billede tronic1 Nybegynder
07. marts 2005 - 14:37 #17
nu er det jo sådan at man har en rigtig gammel version af win inst på en hdd som er inst med det HW man kører med.... så er det lige at skifte hd... man kører vel med harddiskskuffer :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2005 - 14:37 #18
eller have 2 diske i skuffer 1 men en ren windows og så den med det andet på

udskiftningen tager få sekunder
Avatar billede tronic1 Nybegynder
07. marts 2005 - 14:44 #19
nå.... "spøg" til side.
Prøv at send en mail til APG og spørg dem ud.
Skriv at du er igang med en opgave om piratkopiering og at du gerne vil vide, hvad de gør når de finder nogle pirater? hvordan de gebærder sig fra start til de er færdige ved en evt ransagning. De burde jo selv vide hvad de gør. læg lige den mail du får tilbage herind... kunne sq være rart at se med al den ballade der er om emnet...
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. marts 2005 - 14:47 #20
jeg tror desværre ik APG giver ret meget info om det, de holder kortene tæt på hånden, så du får nok højst sandsynlig bare at vide hvordan/hvem de bruger advokater fogder og lign.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
07. marts 2005 - 14:48 #21
Tja, det kunne lyde som en god ide. Men hvis man ikke har (helt) rent mel i posen - og det synes jeg at kunne læse lidt mellem linierne her - er det næppe en god ide at henlede opmærksomheden på sig selv.... Med mindre man selvfølgelig synes at omvendt-omvendt psykologi er vejen frem ;o)
Avatar billede tronic1 Nybegynder
07. marts 2005 - 16:31 #22
Hvorfor tror du jeg skrev, at du skal skrive at du er i gang med en opgave...
Avatar billede sld Nybegynder
08. marts 2005 - 12:40 #23
Hehe fair, nok! , tror jeg sender dem en mail hvis jeg får tid!
, men vi er rimlig langt bagud i vores projekt. eftersom vi har spillet bob hele dagen de to første dage! Sååh :P
, men ser om jeg får tid! Hehe! Skal jo også lige have købt en mirko ovn, og have lavet en hemmelig lem i gulvet. Og alt det andet! :P

Tak for det hele :P
Hyg jer! :D
Avatar billede sld Nybegynder
08. marts 2005 - 12:40 #24
Forresten, hvis nogen af jer som smed links gerne vil have point. så smid lige et svar inden imorgen.!
Avatar billede sld Nybegynder
08. marts 2005 - 12:41 #25
Selvom der ikke er helt vildt mange point at dele ud af! :P
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
08. marts 2005 - 12:42 #26
Har da bidraget lidt, selv om I sikkert synes jeg lyder sur ;o) (husk lige det andet spg. med stort set samme emne....)
Avatar billede sld Nybegynder
08. marts 2005 - 12:47 #27
Eller vent, også alle jer andre, bar smid et svar inden imorgen, så får en håndfuld point! :P
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. marts 2005 - 14:41 #28
jeg ska ingen point ha :o)

Held og lykke med opgaven
Avatar billede isbrand Nybegynder
09. marts 2005 - 17:47 #29
jeg vil da gerne ha nogle point ... :O..
hehe..