Avatar billede ducks Nybegynder
05. marts 2005 - 14:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken DVD afspiller

Hvilken DVD afspiller skal jeg købe, hvis jeg skal have en der kan afspille både mine "hjemmeoptagelser" og dem der er købte, uanset region og den slags?
Fx har jeg købt Blade 2 men kan ikke afspille den i den elendige Lifetec DVD afspiller jeg har nu.
Og så skal den understøtte 5.1 Dolby/DTS og alt det der. Fås de til en pris omkring 400kr? Eller skal jeg af med 1.000 for en KiSS DP-1000 (regionfri)? - Jeg har ikke brug for DivX XviD og den slags, jeg ser kun DVD film. Den skal heller ikke have DVD optager.
Jeg har også tit problemer med at, hvis jeg har lånt en DVD på biblioteket og de er lidt ridsede så kan jeg ikke afspille dem, men jeg ved ikke om nogen DVD afspillere er bedre end andre til den slags?
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. marts 2005 - 14:11 #1
Søg på Hi-Fi klubben.
Avatar billede knagen7100 Novice
05. marts 2005 - 14:18 #2
Jeg giver dragonknight ret. Jeg havede selv problemer med film i en billig dvd afspiller.
Invester heller et par 1000 kr i en god dvd afspiller fra HiFi klubben i stedet for at købe en på tilbud i Netto, de er simpelthen for dårlig kvalitet.
Efter min mening er penge givet godt ud på en dvd afspiller der virker til alle film.
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. marts 2005 - 14:21 #3
Ja, kvaliteten er ganske simpel bedre, og giver større sandsynlighed for at den vil afspille "hjemmebrændt"e.
Avatar billede ducks Nybegynder
05. marts 2005 - 14:27 #4
"Invester heller et par 1000 kr i en god dvd afspiller fra HiFi klubben"

Jeg har da kun hørt godt om DP-1000 fra KiSS til 1000 kr, så det kan vel ikke passe at jeg skal af med flere 1000kr?
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. marts 2005 - 14:30 #5
Så har du jo besluttet dig. Ud og købe Kiss'en.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2005 - 14:40 #6
pioneer går du ikke forkert i byen af mht kvalitet
Avatar billede isbrand Nybegynder
09. marts 2005 - 17:51 #7
jeg synes, at du skal købe en af de der billige man køber i brugsen, hvis lortet går i stykker får du en ny.. der er vist 2års garangti.. bare gem kviteringen.. hehe..
man kan snildt få en til 3-500kr..
(har selv sådan en, og synes de er ret gode til prisen).
hehe.. :)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 19:36 #8
hvis du køber en united så er den kodefri eller kan gøres med med remoten