Avatar billede trust1 Nybegynder
05. marts 2005 - 10:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

internet via USB Kabel

Jeg har lige fået mig en Dell axim x30 og vil lige høre om det kan lade sig gøre at kommet på nettet via det medfølgende usb kabel..
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 11:03 #1
Det kommer jo helt an på hvilken type forbindelse du har, det kan jo være med et POTS modem med USB eller en eller anden form for bredbånd med USB tilslutning, så hvilken forbindelse har du eller har du mulighed for at få der hvor du bor ?
Avatar billede trust1 Nybegynder
05. marts 2005 - 11:12 #2
Jeg har adsl forbindelse via cybercity og tilsluttet pda'en til pc via usb kabel.
Avatar billede bramming Nybegynder
05. marts 2005 - 11:30 #3
AT koble på INternetttet skulle ikke være noget problem med sin PDa.. over et usb kabel. Du skal dog sørge for at din almindelige Atcive sync fungere, da den også åbner porte igennem.. og kører din forb. mellem pda og com via syncen skulle du nemt kunne koble på Nettet...  - forsøg f.eks med at logge på msn på pda'en!
Avatar billede bramming Nybegynder
05. marts 2005 - 11:45 #4
Med andre ord... Sørg for at der er oprettet et partnership, som jeg mener at Active syncen kalder det, mellem pda og pc!
Avatar billede trust1 Nybegynder
05. marts 2005 - 11:45 #5
Jamen hvordan skal opsætningen være i pda'en
Avatar billede bramming Nybegynder
05. marts 2005 - 11:52 #6
Jamen.. har du prøvet bare at5 sætte et stik i... (Usb) og oprettet et partnership.. og såprøvet at gå på nettet med den?
Selfølgelig skal der være connected til nettet på pcen.. men prøvet det?
Avatar billede bramming Nybegynder
05. marts 2005 - 11:54 #7
Normalt plejer den ikke at skulle sættes op når man kører på nettet gennem en pda.. da den bruger samme porte som den med active sync...
Men hvis man derimod kører wireless eller over Blutooth, kan det forekomme der skal ændres lidt i de "normale" indstillinger..
Avatar billede trust1 Nybegynder
05. marts 2005 - 12:04 #8
Partnership? lost kan ikke finde noget i pda'en. Kan synkronisere og alt det der, men der mangler stadig noget. Siger at jeg skal opsætte noget netværk
Avatar billede bramming Nybegynder
05. marts 2005 - 21:31 #9
Siger din pda det?
Avatar billede trust1 Nybegynder
06. marts 2005 - 12:23 #10
Det er mig der har fejlet. Det virker nu.
Takker og her er pointene
Avatar billede trust1 Nybegynder
06. marts 2005 - 12:24 #11
Der er vist noget ged i systemmet her.. Lav lige et svar mere bramming.
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:19 #12
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 13:12 #13
Kunne man forvente noget feedback ?