Avatar billede settler Juniormester
02. marts 2005 - 23:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Anti spyware

Er ved at være træt af det lort, derfor vil jeg gerne vide hvad det bedste anti spyware er.
Avatar billede willsonn Nybegynder
02. marts 2005 - 23:36 #1
Ad-aware, hvis du spørger mig.

Kan hentes på download.com
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 23:38 #2
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Du kan også kigge lidt på microsofts forslag.
Avatar billede larsen45 Juniormester
02. marts 2005 - 23:39 #3
Du har ikke skrevet hvad du har problemmer med.
andet end spyware.
Men hvis du gerne vil vide mere så gå ind på:
http://www.spywarefri.dk/
der finder du alt omkring hvad du har brug for.
02. marts 2005 - 23:50 #4
Jeg synes Microsofts beta version af sin Windows Antispyware fungerer fint. Den er gratis (link til download på www.microsoft.com) og så har det den fordel, at det opsnapper spyware inden det kommer ind i computeren. I modsætning til Adawares gratis version, hvor man er nødt til at scanne computeren med jævne mellemrum og så slette de fundne spywarefiler.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. marts 2005 - 07:07 #5
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 08:12 #6
jeg vil ligge et godt ord ind for spysweeper som godt nok er et betalings program, men efter min mening utrolig effektivt.
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 10:50 #7
settler vi mangler lige dit input:)
Avatar billede settler Juniormester
08. marts 2005 - 13:40 #8
Hej, tak for svarene, vil lige kigge på det.

Har ikke lige kunne skrive tilbage, mit internet har været ude.. Og lur mig om jeg ikke blev ramt af messenger ormen lige da jg kom på igen.
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 13:44 #9
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord
http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis
eller
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4234&sp=title

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.

Hvis det genere de andre vi renser din pc her kan oprette et nyt spørgsmål med en log i.
Avatar billede settler Juniormester
08. marts 2005 - 23:08 #10
tak for tilbuddet, har fået der ordnet selv nu. tilbage til det andet, siden det kun er kalp der har svaret render han med pointsne.

Undskylder ventetiden...
Avatar billede isbrand Nybegynder
09. marts 2005 - 17:59 #11
en helt vildt god side er: www.downloadcentral.dk < så går du bare ind på antivirus.
man kan hente de fleste - og bedste GRATIS. og det er endda nogle af dem der oprindligt koster penge.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. marts 2005 - 18:00 #12
isbrand - jeg tror ikke du skal reklamere med at siden har ulovlige programmer liggende ( jeg har ikke undersøgt det )
Avatar billede isbrand Nybegynder
09. marts 2005 - 18:38 #13
ok, sorry.. tror sørme du har ret...
:)
undskyld.