Avatar billede brisom Nybegynder
02. marts 2005 - 21:28 Der er 4 kommentarer

Hente innerHTML ud af HTMLControl i cs-fil

jeg har en fætter som denne, som jeg bruge til wusiwyg-editor på min aspx siden.

<div id="iView" contentEditable="true" runat="server"></div>

Dens innerHTML vil jeg så gerne have ud når jeg klikker på en lille knap(gem). Men det er den oprindelige værdi jeg får med ud.
Har forsøgt med en HTML-button og noget javascript, for at kopiere innerHTML over i et server-textfelt, men innerHTML lader sig ikke kopiere ind i server-kontrollen.

Er der nogen der kan give mig et hint på hvordan jeg kommer videre?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. marts 2005 - 12:39 #1
dvs der ingen <input type> er ? hvad returnere iView.InnerText ?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. marts 2005 - 12:41 #2
husk lige ;

protected System.Web.UI.HtmlGenericControl iView;

i din cs..
Avatar billede brisom Nybegynder
06. marts 2005 - 15:08 #3
iView.InnerText returnere feltets oprindelige værdi.

har lavet en midlertidig løsning som med javascript kopiere iView.InnerText over i server-kontrollen, og med et .click() aktivere en serverControl knap.

Men det er jo ikke en holdbar løsning i det serverknappen og textfeltet er "synligt". ( har fået samme farve som baggrunden, og der er derfo usynlig for det uerfarne øje.
Avatar billede brisom Nybegynder
06. marts 2005 - 15:08 #4
iView er protected....