Avatar billede danevald Nybegynder
02. marts 2005 - 11:36 Der er 1 kommentar

LTO Ultrium standarder?

Hej

Har købt et universal cleaning tape til vores tape-drev, som normalt bruger tapes af typen LTO ultrium, men cleaning tape er Ultrium 1. Er der forskel på dette? Problemet er at den spytter båndet ud med det samme det bliver indsat...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. marts 2005 - 12:12 #1
Jeg havde samme problem på et SDLT drev, når jeg smed et DLT rensebånd i det.
Den VILLE have et SDLT rensebånd på trods af at drevet var bagud kompatibelt med DLT standarten.