Avatar billede pappablue Nybegynder
02. marts 2005 - 09:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende parameter i kald af opdatering (Faktura - proforma fak)

Hej

Når jeg forsøger at lave en faktura eller en proforma faktura i ordremodulet får jeg fejlen "manglende parameter i kald af opdatering" umiddelbart efter metodevalg, trykker jeg så på ok, fortsætter kørslen normalt, blot udskriver den ikke ordrelinier, priser eller totaler men kun stamdata samt notater. skifter jeg til debitormodulet har jeg ingen problemer med at fakturere eller proforma fakturere. Skifter jeg til det demoregnskab der følger med C5 er der heller ingen problemer med at lave hverken faktura eller proformafaktur hvad enten det nu er fra ordre- eller debitor modulet.

Nå ja, det er C5 ver. 1.8

hilsen
Pappablue
Avatar billede pappablue Nybegynder
07. marts 2005 - 10:26 #1
Er der virkelig ingen der har et bud her?
Avatar billede danjo Novice
26. marts 2005 - 14:15 #2
Jeg får samme fejl i en version 1.8, hvis jeg vil udskrive en proforma faktura, hvor der ikke er ordrelinier, men hvis du HAR ordrelinier har jeg ikke noget bud.
Avatar billede pappablue Nybegynder
09. april 2005 - 10:22 #3
lukket, uden succes :-(