Avatar billede kabsoer Nybegynder
28. februar 2005 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

winXP klarer å slå opp domenetnavnet? og koble på NT4 svr

winXP som ikke klarer å slå opp domenetnavnet? og koble på Win NT4 server.
Min XP PC har også SP2. Feilmeldingen forteller at jeg skal kontrollere at domenenavnet er rett regisgret i WINS, men på annen PC med XP+SP1, er det ikke noen Wins eller DNS registreringer. Har du noe forslag til hva som er galt ?
Avatar billede dr.m Nybegynder
01. marts 2005 - 14:20 #1
Avatar billede kabsoer Nybegynder
01. marts 2005 - 19:52 #2
takk for tipset, jeg skal forsøke å prøve i morgen eller torsdag kveld. Jeg tenkte netbios da jeg satt og ikke fikk det til, men fant heller ikke noen netbios som "i gamle dager" på nt4 workstation.
Du hører fra meg igjen. Men takk så langt
Avatar billede kabsoer Nybegynder
02. august 2005 - 14:29 #3
sorry, denne glemte jeg.  Men ditt svar fikk meg på sporet og alle er glade
Avatar billede kabsoer Nybegynder
02. august 2005 - 14:32 #4
jeg akseptere svaret fra 01.03.05 --- men hvordan får jeg sagt det? har klikket accepter flere ganger
Avatar billede gratis Nybegynder
02. august 2005 - 14:39 #5
du skal MARKERE navnet/svaret inden du trykker på accepter ;)