Avatar billede nimkim Nybegynder
28. februar 2005 - 16:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min com går ned pludselig.

Goddag.
Som overskriften lyder, så går min com ned pludselig.
Jeg har lige prøvet at formatere den, så prøver jeg og installere windows, men mitdt i installationen går den ned.
Selv hvis man starter op i dos, går den ned efter 3 - 4 min.
Nogen der har foreslag om hvad det kan skyldes?

MVH. Kim
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. februar 2005 - 17:05 #1
Varme, prøv lige at pille siden af pc'en og check om cpu-blæseren kører rundt.
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. februar 2005 - 17:10 #2
Det har jeg tjekket. Den kører fint.
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. februar 2005 - 17:11 #3
Kan det evt. være fordi der er støv på cpu'en :S
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. februar 2005 - 17:29 #4
Eller støv på blæserne?
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. februar 2005 - 17:30 #5
Hvor sidder de? hehe
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. februar 2005 - 17:32 #6
eller rettere... hvilke blæsere? på cpu blæseren?
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
28. februar 2005 - 18:27 #7
Har din computer nogensinde fungeret?
Har selv haft et par problemer med samme udfald som måske kan inspirere dig til at finde løsningen.
1) Har præsteret at vende CPU-køleren forkert, pinligt men desværre sandt. Det tog flere timer at finde den fejl.
2) Min strømforsyning har været ved at stå af fordi køleren ikke længere fungerede. Jeg opdagede det ved at min computer kun kunne holde sig oppe når jeg havde pillet de 2 af mine 3 hardiske fra.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. februar 2005 - 18:39 #8
Ja, CPU blæserene !
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
28. februar 2005 - 22:16 #9
Hvad med grafikkortet ?
Min gjorde næsten det samme, bare 5 minutters spil så gik den ned.
Det var støv i blæseren på grafikkortet.
Avatar billede isbrand Nybegynder
09. marts 2005 - 18:06 #10
min gør det oss, tror du har en for dårlig blæser. mit råd er ... køb en bedre, eller tjek om den sidder rigtigt og lige rens derinde en gang i mellem.. :)
Avatar billede nimkim Nybegynder
25. april 2005 - 11:24 #11
Har fundet ud af hvad der var galt, det var simpelthen min PSU der var galt med. har fået en ny, og nu kører det :P