Avatar billede kfrede Nybegynder
25. februar 2005 - 18:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konfigurere Firefox så den identificere sig selv som IE

På molslinien.dk kan man åbenbart kun bruge deres reservations system hvis man har IE eller visse uddaterede Netscape versioner. Det har jeg desværre ikke på mit system.

Jeg bliver afvist med følgende fejl "Vores online reservationssytem er desv?rre ikke optimeret til Netscape 6". Jeg ved ikke hvad molsliniens programmører ligger i ordet "optimeret" - jeg kan bare konstatere at jeg ikke får chancen for at bruge systemet udelukkende på baggrung af min browser.

Nu vil jeg så se om man ikke kan få det til, at fungere ved at "snyde" websitet til, at tro at det er en IE browser jeg connecter fra - hvor det i virkeligheden er Firefox.

Er der nogen der kan komme med nogle tips og input.

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
25. februar 2005 - 18:59 #1
Ja installer User agent switcher fra http://www.chrispederick.com/work/firefox/useragentswitcher/ den gør netop dette.
Avatar billede kfrede Nybegynder
25. februar 2005 - 19:08 #2
Meget fint. Tak.
Avatar billede screem_brille Novice
25. februar 2005 - 19:17 #3
Var så lidt og takker for point ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
25. februar 2005 - 19:40 #4
Lykkedes det at snyde systemet? :)
Avatar billede screem_brille Novice
25. februar 2005 - 19:48 #5
ja det virker fint, benytter det selv til flere sites, som kun understøttes af IE (total elendig kodning må man sige)
Avatar billede kfrede Nybegynder
25. februar 2005 - 20:21 #6
molslinien.dk virker stadig ikke selvom Firefox kalder sig IE. :-/
Avatar billede kfrede Nybegynder
25. februar 2005 - 20:27 #7
og ja det er "(total elendig kodning må man sige)".
Avatar billede screem_brille Novice
26. februar 2005 - 01:13 #8
molslinien.dk virker fint her, med firefox version 1.0 ?