Avatar billede koehler Nybegynder
24. februar 2005 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skifte blæser i bærbar

Kunne ikke lige finde en kategori der passede, men jeg har en bærbar (P4-mobile) og vil gerne skifte blæserne hvis det er muligt...de larmer, og i samme forbindelse ville jeg proppe noget ordentligt kælepasta på!

Hvor kan jeg købe blæsere til bærbar cmoputere.. hvis over hovedet muligt?

Har en Hi-Grade Notino R5400 C (p14n)

Den bliver nemlig MEGET varm når jeg compiler..
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 11:44 #1
Jeg har samme problem
Avatar billede n3wbi Nybegynder
26. februar 2005 - 15:08 #2
Check evt med www.foeniks-computer.dk - de kan mpske hjælpe, men der er nok ikke mange der er for at skifte blæsere i en bærbar hvis du stadig har garanti på..
Avatar billede n3wbi Nybegynder
07. marts 2005 - 23:32 #3
Avatar billede koehler Nybegynder
23. marts 2006 - 15:39 #4
Chippen har ikke nogen blæsere/kølere specielt til bærbare, så må lære at leve med det.

Kunne desuden ikke finde på at handle hos chippen.dk, har jeg gjort 2 gange.. begge gange f***ede de op! Stoler ikke på dem..

Har fundet ud af at jeg slet ikke kan skille min barbar ad, jeg har enda forsøgt med vold mm. lortet er stødsikkert, og skidtet vil bare ikke skilles ad! arrrg!