Avatar billede itlaerling Nybegynder
23. februar 2005 - 08:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

win32/agobot.variant!worm

win32/agobot.variant!worm har jeg glæden af at have på en vens pc og den er bare umulig at fjerne. Hver gang jeg fjerner den kommer den igen. Jeg har søgt internettet tyndt for måder at fjerne de forskellige varianter og der er no go på alle.

Hilsen Allan
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. februar 2005 - 08:55 #1
Hent denne scanner.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.
Genstart i fejlsikret tilstand og kør scanneren, og følg så næste vejledning.
Gå ind her og hent Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Derefter kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede itlaerling Nybegynder
23. februar 2005 - 14:53 #2
Det hjalp med en XP opdatering og en totalt fjernelse af den igen. Men mange tak for infoen den kan jeg helt sikkert bruge en anden gang