Avatar billede wordwrap Nybegynder
22. februar 2005 - 19:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

php-extensions

Hejsa

Sidder lige og slås med at få ændret mine php4-extensions. (/usr/ports/lang/php4-extensions)

Skal have tilføjet mssql.

Har tidligere fået dette til at virke, uden de store problemer, men af en eller anden grund vil det bare ikke virke her.. :-(

Forskellen på den maskine jeg tidligere har lavet installationen på og den her, er at den nuværende kører med jails.... og det er kun det ene jail der skal have denne extension på... men som sagt, efter at have logget ind på jailet og kørt en:
make deinstall
make config //med tilføjelse af mssql
make install clean

er der intet og finde om mssql i phpinfo()

Er der noget jeg har overset i den forbindelse / noget der skal laves anderledes når vi snakker om et jail ??

På forhånd tak

/strange
Avatar billede gozar Nybegynder
22. februar 2005 - 22:29 #1
Jeg kommer lige med et ukvalificeret gæt!

har du: extension=mssql.so
I din php.ini fil?
Avatar billede wordwrap Nybegynder
23. maj 2005 - 10:15 #2
lukker lige igen...