Avatar billede ramo68 Nybegynder
21. februar 2005 - 20:43 Der er 10 kommentarer

kom til at slette en bruger

hej jeg har brug for hjælp hvis der er nogen der kan det vil jeg bilve meget glad. så mit spørgsmål er;  jeg har slettet en bruger på min pc hvor alt hvigtige filer er slettet, hvordan kan jeg få min pc til gamle indstillinger.
tak tak

PS haster
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2005 - 21:13 #1
hvis du tager disken ud NU og sætter den over i en anden maskine er det måske muligt med diverse disk værktøjet (bruger selv getdataback), men det kræver der ikke bliver skrevet  eller er skrevet til disken, for bedst resultat.
Avatar billede ramo68 Nybegynder
21. februar 2005 - 21:27 #2
er der ikke en anden vej for jeg vil ikke splitte min pc ad.
Avatar billede ramo68 Nybegynder
21. februar 2005 - 21:27 #3
jeg har prøvet det med systemgendannelse men forgæves.
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2005 - 22:52 #4
Hvis du har skrevet yderligere til disken, så er der stor sandsynlighed for at dataerne er tabt, grunden til jeg skrev at du skulle gøre det NU, var jo netop at jo mere du arbejder på disken, jo større er sandsynlighedn for at du overskriver de gamle "slettede" data. (mit bud er at det muligvis allerede er for sent nu)
Avatar billede ramo68 Nybegynder
21. februar 2005 - 23:08 #5
er der slet ikke mulighed for at jeg kan gendanne de filer som er slettet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. februar 2005 - 23:22 #6
... en systemgendannelse piller ikke med brugerfiler (under Dokumenter osv) men kun ved systemfiler/registeringer...
Du skal ikke give dig store forhåbninger om at kunne grave noget brugbart frem - allerede nu har du overskevet de ledige områder på HD'en hvor de slettede filer var...
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2005 - 23:55 #7
Nej du må se i øjnenen at da du arbejdede videre på disken, overskrev du vigtige områder på disken, og dine data derved er gået tabt, chancen for at du kan genskabe dem nu, er desværre meget lille.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. marts 2005 - 14:29 #8
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:22 #9
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 14:11 #10
Kunne man forvente noget feedback ?