Avatar billede dr-taz Nybegynder
21. februar 2005 - 16:05 Der er 3 kommentarer

hjælp til køb af nyt virus og firewall program.

Hej alle jeg er igang med at finde et nyt virus og firewall programmen ved simpelt hen ikke hvad der er godt og dårligt.

jeg køret PT med Kaspersky men synes ikke den finder nok da min pc er konstant infected og har heller ikke særlig gode erfaringer med Norton da den plejer at suge alt livskraft ud af en pc.

Hvad siger folket er i virkelig nød ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. februar 2005 - 16:13 #1
Tag et kig her:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Der kan du læse om de programmer vi anbefaler og der er både købe og gratis programmer med.
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 16:45 #2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 13:00 #3
Kan spørgsmålet lukkes ?