Avatar billede zentral Nybegynder
21. februar 2005 - 12:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Form med 2 Submit knapper

hvordan laver man en <form> med 2 forskellige submit knapper som føre til hver sin fil
Avatar billede synfab Nybegynder
21. februar 2005 - 12:35 #1
<form ... action="">
...
<input type="button" value="Submit1" onclick="this.form.action='fil_1.asp';this.form.submit();" />
<input type="button" value="Submit2" onclick="this.form.action='fil_2.asp';this.form.submit();" />
Avatar billede zentral Nybegynder
21. februar 2005 - 13:00 #2
Det virker ikke helt, der sker igenting når man trykker på knapperne...
jeg har skrevet sådan her :

<form action="" target="iframe" method="post">

<input type="button" value="søg1" onclick="this.form.action='sog.asp';this.form.submit();">

<input type="button" value="vis alle1" onclick="this.form.action='vis_alle.asp';this.form.submit();">

</form>
Avatar billede zentral Nybegynder
21. februar 2005 - 13:01 #3
ja form feldtet ser selvfølgeligt sådan ud:

<form action=" target="iframe" method="post">
Avatar billede roenving Novice
21. februar 2005 - 14:15 #4
<form action="noget" target="iframe" method="post">

<input type="submit" value="søg1" onclick="this.form.action='sog.asp';">

<input type="submit" value="vis alle1" onclick="this.form.action='vis_alle.asp';">

</form>
Avatar billede zentral Nybegynder
22. februar 2005 - 09:20 #5
okay nu virker det, men jeg får ikke mine informationer  med fra mine andre feldter... indtil videre ser min kode således ud:

<form action="noget" target="iframe" method="post">
<input type="text" name="dato_fra" size="12" value="01-01-2000">
<input type="text" name="dato_til" size="12" value="<%=date%>">

<input type="submit" value="søg" onclick="this.form.action='sog.asp';">
<input type="submit" value="vis alle" onclick="this.form.action='vis_alle.asp';">

</form>
Avatar billede zentral Nybegynder
22. februar 2005 - 09:33 #6
har fundet svaret
Avatar billede roenving Novice
22. februar 2005 - 15:43 #7
-- var det noget serverside noget ?-)

Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
26. oktober 2006 - 01:54 #8
Tak for point ;~}
Avatar billede zentral Nybegynder
26. oktober 2006 - 16:01 #9
har modtaget en mail om jeg skal afslutte alle mine emner ellers blir jeg nulstillet
vil du gerne ha pointet så prøv at skriv et svar så må vi se om jeg kan
give dig point