Avatar billede cathallo Nybegynder
15. februar 2005 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte response.write mellem to gnyffer

Jeg skal trække data fra en database ind i Mailer.BodyText  = "  "

Men den laver fejl ved at jeg gør dette
Mailer.BodyText  = " response.write rs1("navn")  "

Sikkert noget simpelt jeg bare ikke er klar over
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. februar 2005 - 22:34 #1
Du skal ikke havde " omkring og du skal ikke bruge response.write. Response.write udskriver tekst til browseren.

Prøv sådan her:

Mailer.BodyText  = rs1("navn")
Avatar billede softspot Forsker
15. februar 2005 - 22:35 #2
Benyt dobbelt anførselstegn når anførselstegnet skal angives i en streng, således:

Mailer.BodyText  = " response.write rs1(""navn"")  "
Avatar billede ras2000 Nybegynder
16. februar 2005 - 12:44 #3
Hvis du skriver i asp, skal du ikke skrive response.write. Brug
Mailer.BodyText  = rs1("navn")
Avatar billede ras2000 Nybegynder
16. februar 2005 - 12:45 #4
response.write skal du bruge hvis du vil vise noget på siden, ikke i selve koden.
Avatar billede cathallo Nybegynder
25. februar 2005 - 11:46 #5
Sorry for forsinkelsen. Det burde jeg nok ha regnet ud selv he he, men takker for hjælpen!!