Avatar billede c-holst Novice
14. februar 2005 - 15:32 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

cd key til ms office suit 2000

mangler koderne til de original cdrommer.
men ligger den ikke på en af cd'erne, så man kan grave den frem.

ligesom man kan finde koden til sin windowsinstallation på computeren
Avatar billede edthebob Nybegynder
14. februar 2005 - 15:39 #1
Godt forsøg, men det bliver nok et nej =P
14. februar 2005 - 15:39 #2
Nej, den ligger ikke på CD'erne.

Henvend dig til Microsoft, hvis du mangler CD-key.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. februar 2005 - 15:49 #3
Hvad med denne ?
- er blevet brugt en del gange her på eksperten: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2005 - 17:02 #4
majsmarken, den virker kun til installerede programmer (og kun selve windows ikke office)

Nej har du mistet koden, skal du have fat i Microsoft.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. februar 2005 - 18:26 #5
Hmmm... min INSTALEREDE MS OFFICE ka' godt vise korrekt KEY...
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2005 - 18:41 #6
Majsmarken hvordan for du keyfinder til at vise Office produkt koden ? (det kan jeg nemlig ikke få den til :S)
Avatar billede c-holst Novice
14. februar 2005 - 18:51 #7
den er desværre ikke installeret:-(
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2005 - 19:00 #8
Så SKAL du have fat i Microsoft.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. februar 2005 - 19:41 #9
<screem_brille>: Som SCREENSHOT: http://www.magicaljellybean.com/images/keyfinder.gif viser - klik på Microsoft Office Fanebladet. Så vises da den key som jeg har brugt til min MS Office 2002/XP. Jeg får endda to forskellige da MS Publisher er instaleret bagefter fra en anden pakken med en anden KEY...
Inde i [Options] er endda mulighed for at ÆNDRE denne KEY; eksempelvis hvis man først har en P**** udgave og siden har skaffet (=købt) en (rigtig) XP med KEY; så ka' man tilsyneladende klaske den ind der... Har dog ikke prøvet det...
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
14. februar 2005 - 23:41 #10
Jeg har win98se og office 2000prof, og kan kun se windows key, som jeg jo kan se mange andre steder. Men måske virker progr. med xp og senere versioner af office.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 00:22 #11
majsmarken, det faneblad har jeg ikke ? (og har aldrig set det før) (hverken på XP eller på 2003 server)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 07:40 #12
<screem_brille>: Hmmm... Jeg ruller XP Pro DK. Jeg ka' se og bruge præcist som http://www.magicaljellybean.com/images/keyfinder.gif viser... - er din XP måske en OEM version eller lign. ?
Men på min W2K US Server ka' jeg KUN se Windows fanen og IKKE ændre koden.
Avatar billede c-holst Novice
16. februar 2005 - 06:33 #13
smider i lige nogle svar ind, det må blive en deler, og chefen må gå til M$
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. februar 2005 - 06:57 #14
ping...
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2005 - 09:10 #15
Majsmarken, nej det er en XP pro UK version jeg bruger, men pyt det må stå hen i det uvisse *G*