Avatar billede melise Nybegynder
10. februar 2005 - 23:35 Der er 11 kommentarer

Angående karaoke filer med Grand pirx og andet godt!

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med kan man finde sange fra Melodi Grand Prix i midi filer eller kar filer på nettet til karaoke. Og jeg leder efter en sang med Ricky Nelson der hedder: Garden Party men jeg kan ikke finde teksten dertil håber der er nogle der kan hjælpe mig knus
Avatar billede janomel Nybegynder
11. februar 2005 - 20:58 #1
Desværre har jeg ik svaret, men sider med et ligende problem/ønske.. Jeg prøver også at finde en måde hvor jeg kan finde kar.... sange/tekster....
Jeg har dog kun brugt ca 3 - 4 timer på nettet for at finde en løsning, men uden resultat. Fandt noget men var ik rigtig brugbart til noget....

Men vi kunne måske finde ud af noget i fællesskab
Avatar billede melise Nybegynder
11. februar 2005 - 21:09 #2
Hejsa og tak for svaret ja vi kunne nok finde ud af noget med at finde et sted og ifnde Grand Prix sange og andre ting
Avatar billede janomel Nybegynder
12. februar 2005 - 11:08 #3
Avatar billede melise Nybegynder
12. februar 2005 - 14:41 #4
tak for det jeg vil prøve at kigge der
Avatar billede janomel Nybegynder
16. februar 2005 - 07:28 #5
Så fandt jeg noget ret interssant http://www.evillabs.sk/evillyrics
Avatar billede melise Nybegynder
16. februar 2005 - 11:51 #6
Hejsa og tak for det men den har jeg allerede og der kan du kun finde tekster det er ikke det jeg er ude på jeg er ude på at finde karaoke sange med Grand Prix
Avatar billede janomel Nybegynder
16. februar 2005 - 18:50 #7
Hvis du ligger mærke til det. Så har det en funktion, til f.eks. winamp, hvor du så selv laver dine egne kar sange, vha start og stop i tekst/musik. Og det virker
Avatar billede dach Nybegynder
17. februar 2005 - 01:30 #8
En af årsagerne til at du ikke kan finde de nævnte filer, kan være rettigheder - copyrights. Der er jo folk der lever af at skrive sange, ligesom der er bureauer /argenturer, der lever af at sælger sangtekster & noder.
Avatar billede janomel Nybegynder
17. februar 2005 - 10:50 #9
Melise: Hvilken programmer bruger du????

dach>> Der findes jo en del gratis musik på nettet. Og derfor er det nærliggende at tro at man også kan hente nye som gl grand prix sange. Eller som nogle programmer tilbyder, at lave sine egne kar filer.

I mit eget tilfælde, vil jeg da gerne have kar sange, af mine i forvejen dyrt indkøbte cd'er. Og det skal da være muligt for mig at få dem i kar filer uden at det skulle koste ekstra.....
Avatar billede dach Nybegynder
17. februar 2005 - 12:51 #10
janomel: Jeg forstår godt dit synspunkt, med dine dyrt indkøbte cd'er. Den holder desværre bare ikke... Det er også derfor at f.eks. mobilringetoner er pålagt Koda afgifter.
I øvrigt er alt GP musik noget af det mest kommercielle på markedet..
Avatar billede janomel Nybegynder
17. februar 2005 - 19:34 #11
Men det burde da være muligt at filter selve sange fra, hente teksten på nettet og så få en kar fil ud af det jo.