Avatar billede piamat Nybegynder
08. februar 2005 - 02:57 Der er 10 kommentarer

slet fil

jeg har en irriterende fil (skulle være en videofil)jeg ikke kan få lov at slette,når jeg prøver får jeg at vide at andre programmer måske bruger den, hvis jeg højreklikker på den og trykker på egenskaber går min cpu på 100 % og maskinen låser , man kan heller ikke få lov til at omdøbe den og på den måde slette den ,jeg har sføli prøvet at lukke nogle af de programmer der kunne tænkes at bruge den men osse uden held .Har osse kørt virustjek på den (norton)fandt ingenting. såh hvis nogen har en god ide vil det være kanon.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. februar 2005 - 03:16 #1
Avatar billede plx Nybegynder
08. februar 2005 - 04:24 #2
Du kan muligvis undgå at xp låser ved at vælge flere filer samtidig.

Opret en tom .txt fil, marker og slet begge filer..
Avatar billede spacee Nybegynder
08. februar 2005 - 05:15 #3
ctrl+alt+del -> task manager

Afslut EXPLORER.EXE

og start den så igen ved at klikke

File -> new task (run..)
stien er sikkert C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE

prøv at slette filen nu
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 06:59 #4
Hent dr delete

http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm

så er det væk.
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 07:00 #5
sorry.. det er blevet anbefalet... god anbefaling hmortensen:) hehe
Avatar billede gammelhat Nybegynder
08. februar 2005 - 07:03 #6
Det lyder som den velkendte .avi bug i XP, i så fald..

hvis du kan navigere rundt i en cmd-prompt, kan du slette den herfra. Husk ikke at have mappen åben i stifinder.

(Jeg er -ikke- fan af dr.delete)
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 07:05 #7
Avatar billede piamat Nybegynder
08. februar 2005 - 11:54 #8
øv øv har prøvet DR.delete den magter det ikke ,har osse prøvet spacees forslag virker heller ikke såååååååååh please
Avatar billede piamat Nybegynder
08. februar 2005 - 12:02 #9
så var den der point til kalp for killbox den klarede jobbet suuuuuuuuuuuuuper 1000 tak
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 12:09 #10
Du får et svar:)