Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 10:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tryk på knap i userControl virker kun hver 2. gang?

Hej

Jeg har et problem jeg bakser lidt med. Jeg har en usercontrol på en webside. Strukturen er, at jeg har min Page -> derpå er der en placeholder -> hvori jeg programmatisk tilføjer userControls.

Det er kun en type usercontrol jeg tilføjer - Denne indeholder et datagrid - hvor der er et "slet" link til hver post.

Men det er ikke hver gang man trykker på dette link at koden til _delete bliver udført.

Hvad kan det skyldes?

På hvert link har jeg et onclick="return confirm('Er du sikker på du vil slette');"
Avatar billede cms Nybegynder
07. februar 2005 - 11:29 #1
Kan det være fordi du først constructer dine userControls i Page_Load, og at du skal flytte disse kald til CreateChildControls ?
Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 11:51 #2
Det kan da sagtens være - for jeg laver dem først i en metode der bliver kaldt via page_load.

Hvad går det andet ud på?
Avatar billede cms Nybegynder
07. februar 2005 - 16:35 #3
Jeg ved ikke om det rigtigt, men der sker intet ved at prøve.
Du skal lave dine user controls i sidens CreateChildControls metode. Dvs. du skal override denne. Fx:

public class MyPage_ascx : System.Web.UI.Page {

  protected override void CreateChildControls()
  {
    //Kald dine user controls her...
  }

Avatar billede anhansen Nybegynder
03. juni 2005 - 16:53 #4
Nu faar du points... Har glemt hvad det handler om, og har skiftet job siden... :-) Men tak for hjaelpen skal du ha alligevel...