Avatar billede imp Nybegynder
22. marts 2001 - 10:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lille program...

Hejsa... Jeg vil MEGET gerne have lavet et lille program... Det det skal kunne er at modtage nogle variabler fra Flash og så gemme dem i et .txt-dokument... Det må gerne være et dos program (aner ikke hvad de forskellige sprog hedder så lad vær\' at hakke mig hvis C++ ikke er dos eller sådan *S*) Jeg har allerede fundet et der gør det jeg ønsker det skal gøre, men det lader til det kun kan gemme deromkring de 256 tegn eller sådan for det gemmer nemlig ikke alt hvad man skriver hvis man har mange variabler.
Hvis det er sådan at I har en decompiler eller hvad det hedder så kan I bare få det program jeg har og ændre det så det kan lave flere tegn (bare og bare - aner ikke hvor nemt sådan noget er).
Den streng Flash skal sende til programmet skal gerne kunne se sådan her ud:

    fscommand (\"exec\", \"saver.exe\" add chr(9) add variable1 add chr(9) add variable2 add chr(9) add variable3 add chr(9) add variable4 add chr(9) add variable5 add chr(9) add variable6 add chr(9) add variable7 add chr(9) add variable8 add chr(9) add variable9 add chr(9) add variable10 add chr(9) add variable11 add chr(9) add variable12 add chr(9) add variable13 add chr(9) add variable14 add chr(9) add variable15 add chr(9) add variable16 add chr(9) add variable17 add chr(9) add variable18 add chr(9) add variable19 add chr(9) add variable20 add chr(9) add variable21 add chr(9) add variable22 add chr(9) add variable23 add chr(9) add variable24 add chr(9) add variable25 add chr(9) add variable26 add chr(9) add variable27 add chr(9) add variable28 add chr(9) add variable29 add chr(9) add variable30 add chr(9) add variable31 add chr(9) add variable32 add chr(9) add variable33 add chr(9) add variable34 add chr(9) add variable35 add chr(9) add variable36 add chr(9) add variable37 add chr(9) add variable38 add chr(9) add variable39 add chr(9) add variable40 add chr(9) add variable41 add chr(9) add variable42 add chr(9) add variable43 add chr(9) add variable44 add chr(9) add variable45 add chr(9) add variable46 add chr(9) add variable47 add chr(9) add variable48 add chr(9) add variable49 add chr(9) add variable50 add chr(9) add variable51 add chr(9) add variable52 add chr(9) add variable53 add chr(9) add variable54 add chr(9) add variable55 add chr(9) add variable56 add chr(9) add variable57 add chr(9) add variable58 add chr(9) add variable59 add chr(9) add variable60);

Og .txt-dokumentet skal så se sådan her ud:

&variable1=et+eller+andet&variable2=noget+andet&variable3=noget+tredje osv...

Det kunne være fedt hvis det understøttede mellemrum så man ikke selv behøvede skrive +\'er i stedet for mellemrum...

Det program jeg har hentet kan I hente her: http://www.flatrate.f2s.com/rs_save.zip - der ligger osS en .fla-fil i som viser hvordan det fungerer.

Håber I kan hjælpe mig.

I må undskylde jeg ikke kan give flere point, men jeg har simpelthen ikke flere.

Mvh. imp
Avatar billede imp Nybegynder
22. marts 2001 - 10:30 #1
BTW: Selve strengen der bliver sendt til programmet ser vel egentlig kun sådan her ud:

add chr(9) add variable1 add chr(9) add variable2 add chr(9) add variable3 add chr(9) add variable4 add chr(9) add variable5 add chr(9) add variable6 add chr(9) add variable7 add chr(9) add variable8 add chr(9) add variable9 add chr(9) add variable10 add chr(9) add variable11 add chr(9) add variable12 add chr(9) add variable13 add chr(9) add variable14 add chr(9) add variable15 add chr(9) add variable16 add chr(9) add variable17 add chr(9) add variable18 add chr(9) add variable19 add chr(9) add variable20 add chr(9) add variable21 add chr(9) add variable22 add chr(9) add variable23 add chr(9) add variable24 add chr(9) add variable25 add chr(9) add variable26 add chr(9) add variable27 add chr(9) add variable28 add chr(9) add variable29 add chr(9) add variable30 add chr(9) add variable31 add chr(9) add variable32 add chr(9) add variable33 add chr(9) add variable34 add chr(9) add variable35 add chr(9) add variable36 add chr(9) add variable37 add chr(9) add variable38 add chr(9) add variable39 add chr(9) add variable40 add chr(9) add variable41 add chr(9) add variable42 add chr(9) add variable43 add chr(9) add variable44 add chr(9) add variable45 add chr(9) add variable46 add chr(9) add variable47 add chr(9) add variable48 add chr(9) add variable49 add chr(9) add variable50 add chr(9) add variable51 add chr(9) add variable52 add chr(9) add variable53 add chr(9) add variable54 add chr(9) add variable55 add chr(9) add variable56 add chr(9) add variable57 add chr(9) add variable58 add chr(9) add variable59 add chr(9) add variable60

Det andet er jo kommandoer til Flash så Flash ved hvad det skal gøre - tror jeg... Er ikke inde i alt det der programmering... :)

Mvh. imp
Avatar billede mfc Nybegynder
23. marts 2001 - 08:03 #2
Hej imp
Hvordan kan jeg sende et prog. du kan teste

mvh.
mfc
Avatar billede imp Nybegynder
23. marts 2001 - 09:10 #3
mfc-> Du kan sende det på nita@aabc.dk :)

Mvh. imp
Avatar billede imp Nybegynder
23. marts 2001 - 12:38 #4
YEAH! Mange tak for hjælpen! *Ss* Nice! Nu bliver min arbejdsgiver meget glad for at han selv kan ændre teksten i det Flash (på en nem måde)
Endnu en gang MANGE TAK! :)

Mvh. imp