Avatar billede badasshansen Nybegynder
29. januar 2005 - 15:44 Der er 7 kommentarer

Flat Out multiplayer problem

Jeg har det problem i Flat Out multiplayer at når jeg er til lan kan jeg ikke deltage i spillet med de andre.
Jeg kan godt deltage når vi kun er 2 men med det samme at vi er flere får jeg connection to host lost. Det samme sker hvis jeg selv host'er.

Vi har alle den samme cracked version så det er ikk det.

grafik kort er radeon 9600xt hvis det kan have noget betydning..
Avatar billede popsy Novice
29. januar 2005 - 15:49 #1
Selvfølgelig kan du ikke få hjælp til dine ulovlige programmer her.

Ovenikøbet bør du måske overveje at eksperten logger din ipo adresse, og at disse sider er åbne for alle, deriblandt også apg og politi.

Tror du ikke bare du skulle lukke spørgsmålet igen?
Avatar billede badasshansen Nybegynder
29. januar 2005 - 15:54 #2
Sidder på eet kollegie netværk sååå
Avatar billede badasshansen Nybegynder
29. januar 2005 - 15:57 #3
Men for at kunne spille fx destruction derby skulle vi hente en cracked version hedder 1.1 og er ikk ulovligt da det jo bare er en snydekode.... Spillet er originalt...
Avatar billede popsy Novice
29. januar 2005 - 16:01 #4
Et crack, til et hvilket som helst pc program, som ikke er udgivet af samme firma som udgiver det oprindelige program, er som udgangspunkt ulovligt.
Avatar billede badasshansen Nybegynder
29. januar 2005 - 16:11 #5
Måske men tror ikk at fx APG vil gå så meget op i det at jeg har hentet en patch på en eller anden side...
Men det her hjælper jo ikk på mit spørgsmål...
Avatar billede badasshansen Nybegynder
05. februar 2005 - 20:11 #6
...
Avatar billede badasshansen Nybegynder
05. februar 2005 - 20:11 #7
..