Avatar billede kennot Nybegynder
28. januar 2005 - 20:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opdatere bundkort..

Hey!

Jeg vil gerne opdatere mit bundkort.
Men ved ikke hvordan man gør (hvertfald ikke 100%).
Nogen der kan give mig et detaljeret svar på hvordan?

Jeg har et Soltek SL-PT880E-R  Link til det: http://www.soltek.de/soltek/product/products_all.php?isbn_st=SL-PT880E-R%2FSL-PT880E-RL
Avatar billede milter Ekspert
28. januar 2005 - 21:54 #1
Er der noget, som ikke virker?
Avatar billede kennot Nybegynder
31. januar 2005 - 21:26 #2
Ikke rigtigt men det ville da være meget godt at få det opdateret?
Avatar billede milter Ekspert
31. januar 2005 - 21:59 #3
På engelsk siger man: "If it ain't broke, don't fix it".

Det samme råd er lige så godt i Danmark. Hvis alt virker, er der ingen grund til at "reparere" eller opgradere. Du risikerer, at nogle ting pludseligt ikke virker mere. En opgradering er kun en god ide, hvis du installerer noget nyt hardware, som kræver det. Jeg kørte med et bundkort i fire år uden opdateringer eller problemer :)
Avatar billede kennot Nybegynder
01. februar 2005 - 17:58 #4
Ok ok :)

Jamen så er det sq også ligemegt at gøre det kan jeg se.. Inegn grund.
Avatar billede milter Ekspert
01. februar 2005 - 19:45 #5
Hvis du alligevel vil prøve det, så kig på uddraget fra VIA herunder. Jeg har plukket lidt ud, men læs også den allerførste linie.

It is not necessary to update VIA Hyperion 4in1 drivers if your system is stable.

If you are setting up a new system, with a recent VIA chipset and a recent Microsoft Windows Operating system, it is recommended that you use the latest version of the appropriate VIA Hyperion drivers. It is recommended that you back up all essential data on your system before installing any major driver, software or utility from any software or hardware vendor. If you use WinXP, make a restore point just before you install any type of software, as a matter of normal procedure. This advice applies to installing any new hardware to a system as well. This is not a warning. This is recommended advice to any PC user.

http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=5&ArticleID=68&P=4
Avatar billede liza Nybegynder
04. februar 2005 - 15:23 #6
prøv med en hundelort
mvh liza
Avatar billede kennot Nybegynder
10. januar 2007 - 20:48 #7
:)
Avatar billede kennot Nybegynder
10. januar 2007 - 20:48 #8
..