Avatar billede zimes Nybegynder
28. januar 2005 - 12:50 Der er 2 kommentarer

Stoppe bestemt lyd

Jeg har 2 lyde jeg har streamet og vil have at den første skal stoppe før den anden starter. Jeg har prøvet med følgende script:
mySound.stop(["idName"]) hvor jeg skriver navnet på lyden i mit library ind, men det virker så altså ikke. Det eneste der rigtig virker er stopallsounds, men så fortsætter den næste lyd ikke. Hvad kan jeg gøre for at stoppe én specifik lyd?
Avatar billede zimes Nybegynder
28. januar 2005 - 14:19 #1
Jeg har også prøvet med følgende, men det virker heller ikke.
// Opret nyt soundObjekt
mySound = new Sound();
mySound.attachSound("Zzz"); (Zzz er lydklippets navn)
mySound.stop();

Det er hvad jeg har fundet rundt omkring af guides, men intet ser ud til at virke.
Avatar billede _k Nybegynder
28. januar 2005 - 15:08 #2
Du gør det ellers helt rigtigt her i din anden post. Spekulere på, om du kun attacher din lyd fra librariet, eller om den også optræder på tidslinjen? For med den sidstnævnte  løsning, skal du slet ikke have noget på din tidslinje.

I stedet for mySound.stop(); skal du i starten bruge mySound.start(); - så kan du bruge mySound.stop(); til at stoppe lyden med.