Avatar billede xplorer Nybegynder
28. januar 2005 - 09:08 Der er 4 kommentarer

Skærm flimmer efter format C:

Lidt om min skærm og grafik kort

Skærm Samsung 959NF

Grafik 6800 GT 256 POW kort.

Jeg lavede en formatering i går, lige som jeg skulle ind og til at selve instalere XP igen var der rigtig meget flimmer på min skærm og man kunne ikke se noget.

Før min formatering kørte jeg i 1600x1200 85 HZ

Prøvede at slukke for min PC og sætte den gamle skærm på, ALT flimmer var væk, nå satte så min Samsung skærm til igen og alt flimmer var væk og alt var som før.

Mit spørgsmål lyder så, hvorfor flimmer min Samsung 959NF efter min formatering er det pga grafik kortet har lÅst sig fast i 1600x1200 85 HZ og kræver at man slukket helt for sin computer før den ligesom har resettet?

Eller er der noget som jeg skal huske at gøre inden jeg laver en format C: så som at sætte den ned til standart opløsning.

Min skærm virker fint nu den køre alle spil så som World of warcraft uden nogen problemer enda i 1600x1200 85 HZ med 35-60 FPS.
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. januar 2005 - 09:25 #1
Tror mere på, at der har været en dårlig forbindelse kabel/stik, der løses ved, at tage det ud/ind, det er jo det, du har gjort.
Avatar billede c-holst Novice
28. januar 2005 - 09:29 #2
på den måde kan du jo også prøve om du kan fremprovokere det igen, ved at pille ved kabler og stik

Dit grafikkort, burde vel ikke låse sig fast ved den procedure du beskriver, for da kører det jo ikke med den driver du brugte før, men med standart xp driveren
Avatar billede xplorer Nybegynder
28. januar 2005 - 10:01 #3
HEHE jeg vil ikke fremprovokere noget :-) det kunne jo ende med jeg gjorde ondt være. Syns bare det var underligt den lavede sådan et stunt.

Da jeg har set det engagn før men der skyldes det for Højopløsning i selve XP
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2005 - 06:39 #4
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten