Avatar billede korsg_ Nybegynder
25. januar 2005 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen der mestrer/husker Clarion v.4.0 ?

Vores lagerprogram er programmeret i clarion 4.0, og siden vi har skiftet til nye pc'er der kører højere opløsninger, syntes medarbejderne det er svært at læse den "lille" tekst. Vi har desværre ikke nogen clarion programmør i huset, men ville lige spørge om der er en af jer der ved sådan nogenlunde hvordan man kan ændre skriftstørrelsen i programmet ?
Avatar billede nikodemus Nybegynder
26. januar 2005 - 09:10 #1
Hvis fx. fontstørrelsen for et vindue skal ændres, åbnes vindues-proceduren og man går ind i window-formatteren for at få adgang til vinduets definition.
Hér kan man så vælge vinduet (eller en hvilket som helst kontrol på vinduet) og ved at trykke enter, får man nu adgang til at indstille kontrollens egenskaber. Knappen for font-indstillinger står nederst i billedet.

Håber dette hjælper.
Avatar billede clarion Nybegynder
05. februar 2005 - 15:15 #2
Måske det var en ide at få jeres applikation opdateret til Clarion 6. Derved undgår I problemer ved opdatering af Windows og lignende. Jeg giver gerne et tilbud.
Avatar billede clarion Nybegynder
13. oktober 2005 - 20:13 #3
Hej Korsg

Hvordan går det med dit Clarion 4 problem?

Jeg tilbyder stadig at konvertere jeres lagerprogram til Clarion 6.2

Mvh
Clarion
Avatar billede steenmaigaard Nybegynder
12. november 2005 - 14:05 #4
Jeg er også Clarion programmør, vil også gerne hjælpe Jer.
Kontakt mig på email, sm@itz.dk
Avatar billede korsg_ Nybegynder
31. januar 2006 - 16:25 #5
Hej i må undskylde jeg ikke har svaret tilbage, men vores problemer blev løst.. men jeg skal nok kontakte en af jer hvis det skulle blive aktuelt =)