Avatar billede pade2204 Nybegynder
25. januar 2005 - 01:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp mig, tak

Hej
Jeg har en side, hvor man kan indtaste sin adresse,tlf,mail osv. Det den så gør er at sende en mail rundt til dem der har indtastet sin mail adresse, om at der er kommet et nyt indlæg/adresse. Koden til dette er:

while($r = mysql_fetch_array($getmsg))
{
  sock_mail(0, $r[mail],'Ny adresse på vores side fra '.$navn,$city."\r\n".":<br><br>Tekst i mail'Content-Type: text/html; charset=iso8859-1','mail@users.1go.dk');
}
// Vi går tilbage til tagwall2.php
  header("Location: tagwall2.php");

MIT PROBLEM ER:
Hvis eks. ID1 har en mail indtastet, sender den fint til den. Har ID2 ikke en/er blank, så stopper arrayet her, selvom eks. ID3 også har en indtastet.  Den slutter altså arrayet ved den først kommende blanke email i databasen.

Hvad skal rettes i ovenstående kode, for at den springer de blanke over, men går videre i arrayet?

Håber det er til at forstå.

Tak på forhånd

:-)
Avatar billede pade2204 Nybegynder
25. januar 2005 - 09:28 #1
er fixet  med

if($r[mail] != '') {
Avatar billede chries Nybegynder
25. januar 2005 - 10:43 #2
fix det evt. i din sql script WHERE (..) AND mail <> ''