Avatar billede fjeller Nybegynder
24. januar 2005 - 17:41 Der er 1 kommentar

DVD-lab Pro laver ikke alle vob filer.

Jeg der er desværre ikk så meget at beskrive. Jeg har et problem når jeg laver om fra dvd lab pro til vob filer. Hvad kan det være der galt. har jeg sat et flueben et sted jeg et skulle?
Avatar billede fjeller Nybegynder
24. januar 2005 - 19:53 #1
Har så fundet ud af at det er ikke kun dvd-lab pro som gør det... Det er flere/alle programmer.. Ved om der mangler vob filer eller om vob filerne ikke er lange nok..