Avatar billede daasen Nybegynder
24. januar 2005 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redirect hvis ikke aktiv session

Hej,

Har en apache server med blandt andet et billedgalleri og et dokument-bibliotek (pdf-filer).
Hvordan er det lige, man konfigurerer Apache, så den ikke accepterer links direkte til de enkelt billeder og pdf-filer, men kun tillader, at man kommer via startsiden.
Jeg mener, det er noget med at check, om der er en akiv http session og ellers lave en redirect til startsiden (i det her tilfælde /index.php)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
24. januar 2005 - 12:08 #1
Avatar billede daasen Nybegynder
24. januar 2005 - 12:16 #2
Tak - det var faktisk lige den, jeg søgte. Kunne bare ikke huske det.
Smider du et svar
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
24. januar 2005 - 12:18 #3
Nej tak, samler ikke på points.
Avatar billede daasen Nybegynder
24. januar 2005 - 12:25 #4
Jamen så tak for hjælpen under alle omstændigheder.