Avatar billede burkarl Nybegynder
23. januar 2005 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kun opstart hver 2. gang!

Hej

Jeg har en pc med ASrock 775V88 bundkort m raid, Maxtor 200gb ATA HD, 512 ddr dual ram, og dvdbrænder!

Hver anden gang pcen tændes starter den normalt op i winXP. De andre gange starter psu og cpu-blæser fint der er også lys i kabinettet! Men ellers sker der ikke noget. HD eller diskettedrev giver ikke lyd som normalt!

Hvad kan problemet være og hvordan løses det?
Avatar billede japping Nybegynder
23. januar 2005 - 17:18 #1
Er PCen ny og hvor har du evt. købt den ?
Avatar billede burkarl Nybegynder
23. januar 2005 - 21:06 #2
Den er ny, leveret samlet fra PRC Data!
Avatar billede japping Nybegynder
25. januar 2005 - 11:16 #3
Så har jeg kun dette råd: Sørg for at få maskinen afleveret tilbage til leverandøren med det samme. Maskinen skal virke ved levering, hvis den ikke gør det, vil jeg fraråde dig selv at rode med det.
Avatar billede burkarl Nybegynder
25. januar 2005 - 11:24 #4
Tak, skulle lige høre om det var mig der gjorde en dum lille ting forkert. For hvis det er og jeg sender den ind, kommer jeg til at hænge på regningen! Men jeg sender den ind!
Avatar billede japping Nybegynder
25. januar 2005 - 15:54 #5
Jeg har selv været ude for det samme. 3. gang jeg sendte PCen retur, bad jeg forhandleren beholde maskinen og give mig pengene tilbage - og det belev han så nød til at gøre.