Avatar billede galanthus Nybegynder
21. januar 2005 - 04:15 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

WinRAR pakker dårligt ud.

Jeg har lige downloadet et spil, og når jeg pakker det ud får jeg en masse af de her:

C:\Documents and Settings\Galanthus\Local Settings\Temp\AOInstall15.7.3_EP0_live_nointro.zip: CRC failed in data9.cab. The file is corrupt

og når jeg så installerer kan den ikke bruge de filer der er corrupt.

Hvorfor er de det?
Og kan jeg gøre noget ved det?

mvh
C.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
21. januar 2005 - 04:18 #1
Du kan prøve at bruge "repair" funktionen,
Men filen du har downloadet er højest sandsynelig med fejl i, og der er derfor intet at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2005 - 05:27 #2
Er det en rar pakket fil, ellers prøv et andet program til at pakke den ud med.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. januar 2005 - 07:15 #3
du kan ikke gøre andet,end at prøve at downloade igen..o/
Avatar billede fjeller Nybegynder
21. januar 2005 - 08:35 #4
Prøv at at download det nyeste winrar. Det har hjulpet med mig før.
Men hvis den bliver ved med at sige det er det en fejl i filen.
Avatar billede foodear Praktikant
21. januar 2005 - 08:52 #5
Det kunne også være dit antivirus program der ødelægger filen.

Slå det fra når du downloader, hvis du har nerver til det.
/Foodear
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. januar 2005 - 10:17 #6
eller at man har afbrudt/genoptaget downloaden..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. marts 2005 - 15:54 #7