Avatar billede dj-sejler Praktikant
18. januar 2005 - 19:30 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Hvor har i jeres hjemmesider liggende?

hej...

jeg overvejer at skifte mit nuværende webhotel ud, men ved ikke til hvad. pt køre jeg asp på en windows, men hvis jeg får tid i løbet af det næste halve år skal den nok laves i php. Men de fleste har jo alligevel begge dele.

jeg betal 9 kr/mdr

er der nogen der har nogen gode erfaringer som de vil dele ud af?
der skal helst være rigligt med plads da der skal være mange billeder og også gerne subdomæner og MySQL(dog ikk et most med asp'en)

håber i kan hjælpe...
og giv jeg bare god tid ;)
Avatar billede medions Nybegynder
18. januar 2005 - 19:37 #1
Jeg bruger DanSite (www.dansite.dk) og ScanNet (www.scannet.dk) kanone udbydere begge 2!!

//>Rune
Avatar billede fommy Nybegynder
18. januar 2005 - 19:48 #2
Hvis det skal være billigt, men stadig godt, så kan jeg anbefale www.Surftown.dk
Spiller prisen ingen rolle, så er www.Wannafind.dk den klare vinder
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2005 - 22:29 #3
Jeg har den liggende hos mig selv :D
www.device.dk
Avatar billede bjuhl Nybegynder
19. januar 2005 - 10:11 #4
Wannafind styre...
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. januar 2005 - 11:28 #5
Jeg bruger www.yourhost.dk, og servicen er i top der, man kan altid få svar eller hjælp enten via telefon, mail eller messenger. De er dog ikke de billigste, men jeg syntes mine penge et givet godt ud med alle de servicemuligheder, der følger med til hotellet.
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. januar 2005 - 12:56 #6
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk og www.scannet.dk. God support begge steder og kunde service.
Avatar billede koehler Nybegynder
21. januar 2005 - 13:26 #7
jeg er hostet hos http://hosting.serverguider.dk/ der er jeg rigtig godt tilfreds..
god support, og har rigelig med plads til billeder og div. ting!
Avatar billede hammerhead Nybegynder
21. januar 2005 - 13:30 #8
www.cliche.dk (billige, meget plads, ok support)
www.webhot.dk (dyre, men meget stabile)
Avatar billede dj-sejler Praktikant
21. januar 2005 - 14:07 #9
jeg siger mange tak for jeres bidrag... der er bestem nogen imellem jeg skal kigger nemmere på...
lade spørgsmålet stå lidt endnu...
Avatar billede dj-sejler Praktikant
24. januar 2005 - 15:29 #10
jeg lukker nu og siger igen tak for hjælpen :D
Avatar billede tjaz Nybegynder
24. januar 2005 - 15:31 #11
www.unoeuro.com ... billig, stabil, en masse komponenter, online kontrolpanel osv.
Avatar billede dj-sejler Praktikant
24. januar 2005 - 15:46 #12
--> tjaz
har jeg også kigget på... kender en der har hjulpet dem lidt på vej...
men tak
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. januar 2005 - 15:48 #13