Avatar billede cmccmc Nybegynder
20. marts 2001 - 14:26 Der er 7 kommentarer

Links Script

Hej!

Hvordan laver man et links script med underkategorier, som der virker?? Jeg har prøvet en masse som: hotscripts.com, netcoders mm. HJÆLP!

-cmccmc
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
20. marts 2001 - 14:30 #1
Jeg har et liggende som jeg lavede til en kunde for 500 kr, du kan købe det.
Avatar billede netsrac Praktikant
20. marts 2001 - 14:30 #2
Du laver en tabel med alle kategorierne også laver du en tabel med alle linkene, i den har du så et nummer der henviser til id nummeret i kategori tabellen. Så ved du hvilke links der hører til hvilken kategori.
Avatar billede cmccmc Nybegynder
20. marts 2001 - 14:33 #3
Er der ikke nogen der kan henvise mig til et sted hvor jeg kan downloade det gratis??
Avatar billede netsrac Praktikant
20. marts 2001 - 14:35 #4
Avatar billede hansen Nybegynder
20. marts 2001 - 15:08 #5
Tjek linket herunder, der er noget du kan bruge.

http://www.codelink.dk/codelink_view_link.asp?id=2219
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
21. marts 2001 - 02:20 #6
her er et liller hardcoded eks i asp:

lav en fil ved navn menu.asp med flg indhold:

response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=1\'>menuPunkt1<br>\"
    if request(\"menu\") = \"1\" then
    response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=\'>1underMenuPunkt1<br>\"
    response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=\'>1underMenuPunkt2<br>\"
    end if
response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=2\'>menuPunkt2<br>\"
    if request(\"menu\") = \"2\" then
    response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=\'>2underMenuPunkt1<br>\"
    response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=\'>2underMenuPunkt2<br>\"
    end if
response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=3\'>menuPunkt3<br>\"
    if request(\"menu\") = \"3\" then
    response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=\'>3underMenuPunkt1<br>\"
    response.write\"<a href=\'menu.asp?menu=\'>3underMenuPunkt2<br>\"
    end if

håber det var det du ville ha\'

Avatar billede okay Nybegynder
15. april 2001 - 11:22 #7
hvis du lægger mere point...så skal jeg nok ligge en som du kan oprette underkategorier !!