Avatar billede itlaerling Nybegynder
13. januar 2005 - 15:46 Der er 6 kommentarer

Mere end 4 x RAM slots på bundkort?

Er der nogen der ved om der findes bundkort med mere end 4 x SDRAM slots i? Har googlede, men uden helt i lang tid.
Avatar billede cssfreak Nybegynder
13. januar 2005 - 15:58 #1
jeg ved at man sagtens kan få servere med mere end 4 slots til ram...

og jeg mener då også at man kan få det i stationære...

man kan ivertfald få 3 slots...

men hvad skal du bruge 4 slots til ?????
Avatar billede egidiussen Nybegynder
13. januar 2005 - 16:45 #2
Ville han ikke have med MERE end 4 ????
Avatar billede sunbao Nybegynder
13. januar 2005 - 20:37 #3
Du skal formodentligt ud bundkort til servere får at få mere end 4.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
13. januar 2005 - 22:15 #4
DU kan ikke få nogne ATX bundkort med mere ind 4 ram slots.... dog kan man vist få nogen gamle med 3x ddr og 3 x SD men det kan man jo ikke bruge til noget da de ikke kan køre samtidig.... men du må bare smide dine mindste væk og så udskifte med nogen nye der er større... Ikke andet at gøre med mindre du vil lave en server... For server bundkort kan have mange ram slots bare et spørgsmål om penge... )
Avatar billede itlaerling Nybegynder
14. januar 2005 - 08:36 #5
Nu er det sådan at jeg vil lave en server og jeg ligger inde med rigtig mange ramklodser, a 64Mb og så kunne det være sjovt, hvis man kunne finde et bundkort eller noget som man kunne stoppe dem i. Kan bare ikke finde nogle server bundkort heller.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
14. januar 2005 - 12:46 #6
Her er et med 6 slots....

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=34365

Men til det du skal bruger ka ndu ikke købe bundkort mere... så ska ldu finde et sted hvor de udskifter deres server og så købe en af deres gamle....