Avatar billede koehler Nybegynder
08. januar 2005 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

siemens mc60 mobil død?

Min bror har en mobil: Siemens MC60, denne går ud med en lille brumme lyd 2-4 sekunder efter den er blevet tændt.. hvorfor?

Hvis i kan svare på hvordan man kan løse problemet ville det også være meget brugbart! :)

På forhånd tak!
Koehler
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. januar 2005 - 11:16 #1
har han/i checket batteriet, måske er det fladt.
Prøv evt. at putte laderen i og tænd og check
Avatar billede koehler Nybegynder
10. januar 2005 - 11:28 #2
den slukker også bare når den er sluttet til strømnettet! og når den er slukket, og vi sætter den til opladeren, starter den med at lade, men så forsvinder det lille "batteri-lade-logo" så jeg ved ikke om den lader, om batteriet er def. eller om laderen måske har en løs forbindelse!?
Avatar billede koehler Nybegynder
12. januar 2005 - 12:52 #3
lukkes