Avatar billede piyang Nybegynder
07. januar 2005 - 20:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bogstaver til logo

Hej - kan nogen nævne et nemt program til at lave bogstaver - "ophøjede" - til et logo. Jeg skal selv kunne sætte farvekode på. Jeg har lavet et i WordArt, som ikke er så spændende. Det er til forsiden på min hjemmeside. Mvh. Piyang
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. januar 2005 - 21:07 #1
Normalt laves sådan noget i photoshop. Hvis du ikke selv har programmet kan du få lavet et logo her på eksperten
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 21:30 #2
Prøv med programmet Xara
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 21:32 #3
Avatar billede piyang Nybegynder
07. januar 2005 - 23:02 #4
Hej til Kalp - send lige et svar - jeg vil meget gerne give point for din hjælp - tak til begge.  Hvis jeg ikke kan finde ud af det selv prøver jeg på eksperten - jeg har photoshop 7.0 men er ikke god til at bruge det til andet end billeder men kunne måske prøve
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 23:06 #5
Du kom til at give bufferzone pointene:) Pyt med det:) Du opretter bare en ny tråd hvis du får problemer med dit logo så er der sikkert nogen som godt gider kigge på det:) men prøv først selv det føles meget dejligere når man selv har klaret det:)
Avatar billede piyang Nybegynder
08. januar 2005 - 00:30 #6
Nu opretter jeg endnu et spørgsmål - Kalp svar venligst!!!!!!!