Avatar billede hanshenp Nybegynder
18. marts 2001 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer efter Standby!!!

Hej!!!

Jeg har det problem, at når min computer ikke er blevet brugt i et stykke tid, slukker den for min skærm, når jeg så vil bruge min computer igen, og enten rykker med musen eller trykker på tastaturet, sker der ikke noget.

Mit system:
Athlon 700 MHz
128 PC-133 Ram
Geforce 256
10/100 Netkort
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 19:17 #1
Jeg får selv samme problem nogen gange, men hvis du har haft slukket din computer ved at hive stikket ud eller lignende så er det problemet der opstår simpelthen fejl i programmer der stadig var kørerne....som windows:)
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 19:17 #2
spørg computer producenten for mere information
Avatar billede kgj05 Nybegynder
18. marts 2001 - 19:33 #3
Sørg for at have den nyeste bios på din pcer. Hvis dette ikke løser dit prbl. så prøv at slå APM fra i biosen. APM styrer hvornår din maskine skal \"spare\" på strømmen dvs. slukke harddisken, skærmen m.m.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. marts 2001 - 20:00 #4
Hvordan er din strømstyringsmodel sat? System stand by er OK, men sluk skærm/HD efter... ja så SLUKKES der sku\'!