Avatar billede coolfisk Nybegynder
02. januar 2005 - 10:34 Der er 5 kommentarer

Hjælp til radiobutton

Skal lave en radiobutton, som skal have parameteren name="EnSpecifikVærdiSomHentesFraDatabasen", men problemet er at den også skal have en anden specifik værdi fra en anden tabel. Man name være et array? Eller hvordan kan det løses?
Avatar billede coolfisk Nybegynder
02. januar 2005 - 10:51 #1
sry name="test" value="EnSpecifikVærdiSomHentesFraDatabasen"
Avatar billede arne_v Ekspert
02. januar 2005 - 10:56 #2
Ren JSP ? Struts ?
Avatar billede coolfisk Nybegynder
02. januar 2005 - 11:04 #3
velocity... men kan være man kan anvende samme metode som ved JSP
Avatar billede coolfisk Nybegynder
02. januar 2005 - 12:26 #4
hvordan kan det løses ved JSP?
Avatar billede cayman Nybegynder
13. januar 2005 - 11:01 #5
Du kan altid implementere java kode direkte i din jsp-side. Selvom det er lidt "dirty". Hvis du har en servlet liggende foran din jspside, kan denne finde data frem og lægge dem i request- eller sessionscopet. Herefter kan du hente data ind i din jsp side som en attribut.

Hvis du vil vide hvordan man kontakter en database med javakode, kan du søge på JDBC.