Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
18. marts 2001 - 13:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvor downloader jeg Flash 4

Dette er lyder måske som et dumt spørgsmål, men nogle idoioter er der jo altid :=)...

Hvor downloader jeg flash 4, jeg skal nemlig bruge flash 4 da jeg har lånt en guide til det.

Jeg har søgt og søgt men jeg får hele tiden links til flash 4 player og flash 5...
Så her skulle være 15 nemme point at tjene...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 13:47 #1
Det kan du officielt ikke længere.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 13:51 #2
Du kan sætte Flash 5 til at eksportere i Flash 4 format, så der er ingen grund til at lære Flash 4.

Flash 5 er meget anerledes i startet, men når d først er kommet ind i det er det 100 gange nemmere at bruge end Flash 4.

/Nikolaj
Avatar billede exe-s Nybegynder
18. marts 2001 - 13:56 #3
her kan du få flash 5
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
18. marts 2001 - 13:57 #4
Jeg har prøvet at ekspotere, men værktøjerne ligger stadig anderledes, og når guiden så henviser til et bestemt værktøj, så kan jeg ikke finde det...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 14:02 #5
Alle værktøjerne er de samme vil jeg lige sige. De har oven i købet samme genvejstaster.

Som allerede nævnt er det stadig temmeligt meget lettere at bruge Flash 5, når man først har sat sig lidt ind i det.

Det er fint at følge en guide i Flash 4, men det ville være det samme som at bruge Word 95 fordi jeg ikke kan lide de nye menuer i Word 2000.
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:09 #6
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:10 #7
du skal oprette en profil...det er lidt kedelig men den kan downloades også flash 5.
ellers kan du købe et blad med demo spil..de har som regel altid flash, winzip og alle de andre kendte små programmer
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 14:12 #8
Bilal Du har da vist ikke selv været inde hos macromedia.com??? Man har ikke kunne få Flash 4 derinde i over et halvt år...
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:23 #9
fuck nr 4 hvis man kan få nr fem...nå men giv mig din email så sender jeg nr 4:)
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:24 #10
hey hvis du ikke vil give mig din email så kan jeg uploade den og give dig et link til den:) men det er dog lidt besværligt
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2001 - 14:31 #11
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede brandy Nybegynder
18. marts 2001 - 15:23 #12
Nikolajdu--> Enig! - og hvis det er en trial/demo -version du har af Flash 5, så tjek lige disclaimeren, for selvom det er en trial, så kan det godt være at Macromedia ikke vil give andre lov til at videregive den. ;o)

[Brandy]
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 16:54 #13
fuck hvor er i dumme mand.....det er en trial jeg sender ham fra en shareware cd ....fuck fuck fuck lad være med at skrive her mere i er sgu for dumme!!!!!
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 16:55 #14
og den må videregives!!!
Avatar billede jecalc Nybegynder
18. marts 2001 - 21:20 #15
og så er det lige man skriver sig dit navn bag øret bilaldk - og går langt uden om dig en anden gang - hvis ikke du lærer tonen herinde - må du gå hen i et andet bageri/Anita
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
19. marts 2001 - 22:16 #16
Tak, mwn jeg fik nu alligevel ikke brug for Flash 4...