Avatar billede pkdata Nybegynder
29. december 2004 - 19:11 Der er 1 løsning

skal bruge et søgefelt i flg lille prog

Hej er der nogle der kan hjælpe med et søgefelt i dette lille prog til søgning i en sql database

Som det er nu får jeg alle records frem

Private Sub Form_Load()
  Dim db As Connection
  Set db = New Connection
  db.CursorLocation = adUseClient
  db.Open "PROVIDER=MSDASQL;dsn=test;uid=root;pwd=1234;database=test;"

  Set adoPrimaryRS = New Recordset
  adoPrimaryRS.Open "select VareNr,VareText,DetektorPrg,Nettovaegt,Overvaegt,Tara,LiftEffect,TU1_10,TU1_20,TU1_25,Underetiket from vare Order by VareNr", db, adOpenStatic, adLockOptimistic

  Dim oText As TextBox
  'Bind the text boxes to the data provider
  For Each oText In Me.txtFields
    Set oText.DataSource = adoPrimaryRS
  Next

  mbDataChanged = False
End Sub
pft
PK

Jeg forestillede med en knappe og et textfelt til søgefunktion
Avatar billede pkdata Nybegynder
01. januar 2005 - 18:05 #1
afslut