Avatar billede bulbous Nybegynder
21. december 2004 - 14:40 Der er 1 løsning

aplus 1_2_6

Jeg har et stort problem med aplus, der ellers er et meget godt program.

Når jeg opretter en vare (fastsætter pris osv) og går ud af kartoteket, er det som normalt, men hvis jeg går ind på varekartoteket igen, er prisen (både indkøbs- og salgs-) ganget op med 100. Hvis jeg så går ud igen, og ind igen, er det en gang til ganget op.

Jeg kører en almindelig computer med xp. Jeg har checket nationalitets indstillingerne, og de ser ud til at være ok.

Er der nogen, der har en ide?
Avatar billede bulbous Nybegynder
15. marts 2005 - 09:16 #1
Nåh...