Avatar billede jaboi Nybegynder
16. december 2004 - 20:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har købt en Røde NT-1 Mic. er lyd behandling i Pro Tools = MBox?

Er det rigtigt at jeg er kan lave prof stuide speeks og com. spots med en MBox fra Digisoft eller skal jeg investere i et andet setup, det skal ihvertfald beabejdes i DigiSoft Pro Tools da min radiostation arbejder i Pro Tools 6.
Avatar billede jaboi Nybegynder
16. december 2004 - 20:52 #1
Kan jeg nøjes med en p4 eller skal jeg have xeon for at trække skidtet opitmalt?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
29. december 2004 - 01:34 #2
Næhhh det en P4 er fint nok. Men måske er du lidt optimistisk hvis du bare tror at du kan lave fuldt ud proffesionelle speaks bare ved at have det gear... det krøver meget erfaring og grej for mange flere penge end dit koster, men du får helt sikkert en fin kvalitet... Men måske skulle du overveje en lidt dyrere mic. Røde's andre mikrofoner er superfede. Har selv en NTK som lyder svinefedt (Røde Classic skulle være den mest optimale speakmic overhovedet!)