Avatar billede pima Nybegynder
16. december 2004 - 18:25 Der er 7 kommentarer

Karaoke MP3 filer - uden sangtekst

Jeg har købt en DVD som også kan bruges til karaoke - jeg syntes det kunne være sjovt at downloade nogle sange som karaoke, men når jeg spiller dem i Windows Mediaplayer, så er der bare ikke nogen tekst at synge efter - skal jeg have et konverteringsprogram eller ?????
Avatar billede norbert Nybegynder
16. december 2004 - 18:39 #1
Avatar billede pima Nybegynder
16. december 2004 - 18:54 #2
Det ser godt ud - men jeg synes der tales om kar filer, mine er mp3. Nu downloader jeg og prøver at åbne - så hører du fra mig
Avatar billede pima Nybegynder
16. december 2004 - 19:55 #3
Det er alle tiders program - men løser ikke problemet med mine downloaded mp3 karaoke filer. Kender du GO SING godt??? Der står man kan downloade sange, men det kan jeg ikke, jeg kan ikke få lov at save dem.... For at det ikke skal være løgn så er teksterne nu også væk når jeg afspiller disse karfiler. Windows mediaplayer kom pludselig og sagde at der var ændret på opsætningen om der skulle ændres tilbage igen, det svarede jeg nej til nu gik det jo lige så godt og vupti herefter ingen sangtekster. Jeg følger mig ret åndsvag..
Avatar billede norbert Nybegynder
16. december 2004 - 19:59 #4
Næ - jeg fandt den på google, så jeg kender den desværre ikke, men håbede på, at du måske kunne bruge det. :-) Har du prøvet winamp? Så vidt jeg husker, har en af mine vistnok brugt winamp til det, men er ikke sikker! Måske andre ved det?
Avatar billede norbert Nybegynder
16. december 2004 - 20:01 #5
Her er der ihvertfald en mp3 karaoke player.
http://downloads.zdnet.co.uk/0,39025604,39058638s,00.htm
Avatar billede pima Nybegynder
16. december 2004 - 20:19 #6
Ja den er god nok - den kommer ihvertfald og fortæller mig at der ikke er nogen tekster downloaded med mp3 filerne - så må jeg vist lige se hvad jeg kan indstille mit download program til.Det kan jeg godt selv finde ud af.

Men jeg kan ikke helt glemme Go sing - den var ret flot.... jeg må lige arbejde lidt med at få den til at virke.
Tusind tak for hjælpen og ha' en hyggelig aften
Avatar billede norbert Nybegynder
16. december 2004 - 20:26 #7
Velbekomme :-)